26.3.09

Generalforsamling i kunsten

Jeg har været til generalforsamling i firmaets kunstforening, her til aften.
Der var besigtelse af den udloddede kunst fra kl. 16.30 og kunstforedrag fra kl. 17-18.30.
Dette år havde vi besøg af et rigtig sjovt makkerpar, der virkelig kunne få os til at grine.
I 1½ time underholdt kunstneren Kristian von Hornsleth og kunstkritikeren Michael Thouber under overskriften "Sku det være kunst? Her kan I læse om, hvad de herre kom ind på :0)
Vi grinede og diskuterede med dem. Det er nok det bedste foredrag, vi har været til, med vores kunstforening, i de 9 år den har eksisteret.

Efter en meget let anretning, var der selve generalforsamlingen og derefter udtrækning af kunst. Jeg vandt ikke noget :0( Med bare 2 lodder (vandt for to år siden), var der ikke de store chancer.

Halvdelen af ferien er gået. Det går godt nok stærkt.
Senere i dag (klokken har jo lige passeret midnat) skal vi ud og købe gave til min hjerteveninde. Hun fylder år på lørdag og vi skal til fest. Hvad hun skal have? Det er en hemmelighed, hun læser nemlig med her ;0D

Nu vil jeg sige godnat og sov godt.

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Kari, det lyder som en forrygende sjov aften med de to herrer, der underholdt jer! Michael Thouber kender jeg sjovt nok lidt fra min arbejdsplads ;-)

    Ha' en god dag!

    SvarSlet
  2. Madame - De komplimenterede hinanden rigtig godt og det var forrygende.
    God torsdag :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺