28.3.09

Ferien er slut

Så blev det lørdag og ferien er ovre for denne gang. Hvor blev den af!!

Min mor kom i går. Hun skal passe ungerne, vi skal jo til rund fødselsdag i dag på Fyn. Når vi så kommer hjem i morgen, så skal vi lige have pakket ud og så er det ved at være arbejdstid igen.

Men om 5 uger tager jeg nok lige en uges ferie igen. Der ligger 4½ feriedag og venter på at blive brugt.

Kan I have en rigtig god weekend. Her skinner solen, tillykke hjerteveninde med de 40. Det ser ud ti,l at du har været sød det forgangne år ;0)

5 kommentarer:

  1. God tur i dag, Kari, det lyder hyggeligt at I skal til Fyn. Og så er det herligt, at du kan se frem til endnu en uges ferie om kort tid ;o)

    SvarSlet
  2. Ja tiden flyver - i hvert fald når man hygger sig :o)
    Håber, I får jer en dejlig tur til Fyn. Og er det ikke herligt at have lidt ferie til gode?

    SvarSlet
  3. Ha' en rigtig dejlig ferien er slut-weekend! Og god fornøjelse på Fyn.

    SvarSlet
  4. Det er altid rart, at have lidt ferie tilgode:) Dejlig søndag til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Madame, Fru Lipka, Bente og Oline -
    Tak, jeg havde en rigtig god tur til Fyn. Er godt nok mat nu, så dyner her til morgen kl 05 og vågnede igen kl 9.30. Så det bliver tidligt i seng i aften, så jeg falder i søvn med hovedet på tastaturet på jobbet imorgen ;0)

    Og lige nu glæder jeg mig til uge 18 og 5 dages ferie mere :0D

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺