2.3.09

Dyne, te og varm cacao

Varm cacao med et skvæd cognac, 1 kande varm te, lommeletter, 1 stort glas vand. Nu kan jeg vist lige klare en at ligge syg her på sofaen.
Jeg er godt nok godt træt af alt det snot, jeg har kæmpet med denne vinter. Nu står der forår på kalenderen og det kan ses på blomsterfloret i haverne, men lige den gang støvregn der kommer ned nu - den syntes jeg godt jeg kunne undvære!

Når jeg har tid, når hovedet vil, til at få nærstuderet de blogge jeg har skøjtet lidt hurtigt hen over den sidste uges tid.

Cacaoen er ved at være drukket og jeg vil se om jeg kan putte lidt.
Jeg bryder mig stadig ikke om cognac, kan jeg konstatere!!

7 kommentarer:

  1. Åh, din stakkel. Jeg håber at du får det bedre i en fart.
    Uden at lyde som en forfærdelig 'bezzerwizzer' vil jeg råde dig til at undgå kakaoen og nøjes med teen. Mækleprodukter er slimdannere og kan få dig til at bliver mere snottet.
    Det er blot et velmenende råd.
    Du får lige en skål mental hønsekødssuppe herfra :-)
    Rigtig god bedring.
    Malou

    SvarSlet
  2. God bedring. Jeg håber det hurtigt går over og efterlader dig helt og aldeles forårsklar.

    SvarSlet
  3. Kæreste du,

    Håber snart forårets varme kommer og gør dig fri af sygdom/forkølelse. Rigtig god bedring.

    Kram
    Perle

    SvarSlet
  4. Tak Malou :0)
    Jeg læste det lige for sent, så jeg har lige drukket et glas til, men denne gang smagte det ikke :0(
    Den mentale suppe er dejlig at få fra dig :0)

    Marina - Tak :0)
    Jeg håber det også. Gider ikke være syg (kunne godt bruge en dag helt alene hjemme, hvor jeg IKKE sover for at få det bedre).
    Mon ikke det er sidste omgang denne "vinter"?

    Perle - Tak Søde :0)
    Jeg vil gøre mit bedste!
    Knus

    SvarSlet
  5. Rigtig god bedring, Kari ...

    SvarSlet
  6. Hvordan går det i dag?

    Tænker på dig.
    Kram

    SvarSlet
  7. Madame - Tak :0)

    Perle - Igår var det ikke så godt. I dag går det bedre. regner med at jobbe imorgen. Har fri fredag, så jeg kan lige klare det ... tror jeg...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺