11.2.09

Spillop og sne

Yngste bliver spillop til maj eller lige efter sommerferien. Det kommer an på hvordan han reagere.
Vi fik, at vide at han er blevet rigtig god, til at lege med andre på hans egen alder, han holder godt fast på det han leger med, hvis det er godt legetøj og han er klar. Det var jo rigtig rart, at få at vide.

Så en af tingene han skal, er at blive blefri. Det skal trænes og vi er godt igang. Han vil gerne på toilettet, men husker ikke selv at sige til. Så i går købte vi en toilet træner, et toiletsæde med trappe og så håber vi, han syntes den er meget spændende. Igår var han på den 4- 5 gange, men tissede vist kun en. Så må vi se, hvordan farmand klarer det idag. Yngste kan selv finde ud af at sætte den på toilettet, men indtil videre, SKAL der være en voksen, når han kravler op.

Og så er det lige før jeg skal ud af døren. Arbejdet kalder.
Jeg tror jeg går, der er sne og så syntes jeg to ben er bedre end to hjul. Kommunen er ikke så hurtig med at få ryddet, så cyklende og gående kan komme sikkert frem og nabokommunen er helt håbløs...

3 kommentarer:

  1. Det er altid skønt, at få gode tilbagemeldinger vedr. vores børn. At de trives og er i god udvikling.
    God dag på arbejde!

    SvarSlet
  2. Jeg håber, du kom sikkert frem - der har været glat i dag. Jeg huskser tydeligt min søn på samme alder, når du fortæller om din yngste, Kari. Det går så hurtigt, og pludselig er de store og skal i skole :-)

    SvarSlet
  3. Oline - Vi var spændte på hvad de havde at sige, men det var jo positivt.

    Madame - Det var ikke fordi det var så forfærdeligt glat, men meget snasket. Men nu er det jo næsten væk igen, sneen.
    Det går bare rigtig hurtigt for dem at blive store. 2½ år er gået meget stærkt!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺