28.2.09

Lørdag formiddag

En af mine veninder bliver 42 år i dag.
42!!!
Wow hun bliver godt nok gammel!! Godt det ikke er mig - endnu ;0) Jeg bliver det først til september hihi
Vi skal der ned til middag i aften kl. 18 og det er altid en dejlig ting. Hyggelig aften i venners lag.
Gaverne er næsten i hus, mangler lige en lille ting mere til hende. Gaven til hendes datter, som bliver 16 på torsdag, er i hus.
Om lidt tager vi til et af indkøbscentrene og snuser lidt rundt og håber på gevinst, altså med sidste gave.
Ældste skal til kæresten i dag. Det må man jo bare vænne sig til når de bliver så store. De er "kommet sammen" i et år (vi må dog stadig ikke kalde dem kærester for Ældste).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺