23.2.09

Fransk visit

Denne weekend var da vist kun på fransk visit og jeg havde endda fra i fredags!!

Nå men nu skal jeg afsted, lige om lidt. Sneen er næsten væk og mon ikke jeg skulle forsøge mig med en cykel idag? Den har jo bare stået ude i carporten i sidste uge.

Gemalen har ferie - igen. Det er godt nok ikke en ferie, han har bedt om, men der er ingen på det posthus, der har styr på en s***. Så han er hjemme igen i denne uge og jeg kan møde tidligt og gå tidligt og det er jo dejligt.

En rigtig god dag til jer alle :0)

3 kommentarer:

  1. Tak og du må også ha' en dejlig dag, Kari. Det er lækkert, at du har tidligt fri - så kan I nyde resten af dagen sammen.
    Ja, nu er det heldigvis cykelvejr igen - jeg glæder mig til også at hive min frem ;o)

    SvarSlet
  2. Den der følelse af, at weekenden var på fransk visit, kender jeg alt for godt!

    Håber, du har haft en god dag ... trods alt ;-)

    SvarSlet
  3. Madame - Der blev cyklet begge veje og det var en god følelse. Og arbejdsdagen var ok og til at overskue :0)

    FødselsdagsBente ;0) God dag, kollega gav kage, da hun har fødselsdag og reste gik lige i mit tempo.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺