18.1.09

Stille

Lyden af stilhed kilder mine øre.

Jeg har indtil nu hygget mig i 2½ time, næsten alene. Gemal, Ældste og Frøkenen er til ishockey og kørte lidt over 13.
August faldt i søvn i mine arme omkring 13.40 og sover lidt endnu sødeligt på sofaen, ved siden af mig.

Jeg har set krimi fra Canal+Action. En svensk en som hedder "Irene Huus". De der svenskere kan altså noget med krimier.
Jeg har drukket te og hæklet. Et sjal er på vej ud i livet.

Jeg nyder de få stunde hvor jeg er alene og kan slappe af. Det sker bare ikke så ofte.

Nyd de sidste rester denne 3. søndag i januar.

5 kommentarer:

  1. Ja! Ensomhed og stilhed er balsam for sjælen!

    Det lyder som en god søndag, du har haft!

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt, Kari, du beskriver din søndag så poetisk.
    Her har søndagens gode oplevelse været, at husbond kan spise igen efter to døgns maveinfektion, så bliver man glad :-)

    SvarSlet
  3. Bente - Det sker så sjældent, at når det sker, så lapper jeg det i mig med velbehag.

    Madame - Tak for de fine ord :)
    Jeg følte det, som om tiden lige stod stille, mens jeg skrev. Det var nydelse ud over alle grænser.

    Godt at høre, at husbonden er ved at være oven på igen. Maveinfektion er en skidt ting!

    SvarSlet
  4. Som mor kommer man til, at sætte pris på stilhed og ensomhed, bare engang imellem:)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺