7.1.09

Nåhh...men...øhhh

Jeg er godt nok ikke meget værd idag. Helt flad.
Jeg har været på benene idag. August og jeg har været nede og købe lidt ind, efter en lille gåtur i sneen.

Det er jo en helt vild ting det sne. Det er hvidt, koldt og forsvinder når man rører ved det med varme læber, bliver til vand. August er helt vild med det.

Mit eneste problem lige nu er næsen der kildrer og løber, øjnene der klør og løber i vand og så den der nysen. Men ingen varme eller kulderystelser (før jeg skal ud og vække en lille sovende dreng).

2 kommentarer:

  1. Det må da også være en kæmpe oplevelse for sådan en lille størrelse?

    SvarSlet
  2. Oline - Han er meget opmærksom på alt det "nye" han har oplevet denne vinter. Sneen, som er en kold og sjov tinge. Juletræet, som blev pyntet, afpyntet og sat udenfor. Og alt det andet :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺