14.1.09

Midtugekrise

Det blev en lang dag idag. Mødte ind kl. 7.15 og kl. 8.15 fandt jeg ud af, at jeg havde kontoret for mig selv. Min "roommate" var blevet syg.
Den står på afslutning igen, taste taste taste og med nye mennesker, der venter på, at jeg bliver færdig, så er det bare at taste taste taste.
Fingrene er ikke rigtig med. De smerter og tempoet er langsomt.

Et lille besøg af min gamle leder, der nu hjælper på konsulent basis, når det brænder på, var et dejligt afbræk.
17.30 var jeg på vej hjem, for at hvile nakke og hænder. Meldte fra til spejder, oprykningsmøde idag, kan ikke altid forene afslutning med spejdermøder kl. 18.

Var der noget opmuntrende ved dagen idag?
JA DA! Vi fik nogl dejlige valnøddeboller til frokosten og resten af eftermiddagen, har jeg drømt om at bage valnøddeboller. Så imorgen køber jeg valnødder og så skal der valnøddeboller på bordet. Jeg er godt nok den eneste der spiser dem, men så er der bare flere til mig. Se det er da vildt inspirerende og opmuntrede at tænke på :0D

2 kommentarer:

  1. Synd jeg ikke er på de kanter i morgen, så kunne vi have spist valnøddeboller sammen.

    Øv med dine hænder. Ved ikke hvad jeg skal sige, for dels skal du passe på dig selv og samtidig passe dit arbejde. Så jeg nøjes med at sende dig et kram :O)

    SvarSlet
  2. Perle - Du kommer bare fredag, jeg laver dejen imorgen og bager engang fredag :)

    Efter 9½ års næsten ensformig arbejde er der vist gået ud over nogle led i fingrene og nakken.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺