21.1.09

I skabe og skuffer


I dag onsdag er 4/5 af familien hjemme. Yngste og jeg har vores ugentlige fridag, Ældste og Frøkenen har sidste dag som syge.
Yngste og jeg har været i hytten til mikroskabsoprydning og det gik nemt og smertefrit. Nu ved vi, hvad vi har og om det er noget vi skal bruge til forårsmøderne.
Hjemme igen stod den på frokost. Men eftersom jeg ikke gad smutte ned og købe ind, så blev det til "hvad-vi-kan-sammensætte".
Skuffen havde en pakke tortilla pandekager, køleskabet havde tomatpure på flaske, emmenthalerost, kyllingepølser og et par skiver kogt, røget skinke og så var der basilikum i skabet. Så til sammen blev det til ovenstående lukkede pizza, som fik ca 10 min i ovnen ved 200 grader. Simpelt mad, men det faldt i god jord.

3 kommentarer:

  1. Jeres frokost ser bare så lækker ud!
    Og bare det var mig, der havde fået ryddet op i skabene :o)

    SvarSlet
  2. Uhm, den se lækker ud. Jeg er bare ikke god til, at finde ingredienser i skabene og "bikse" noget sammen, men jeg er vildt imponeret over jer der kan.

    SvarSlet
  3. Madame - Jeg ville nu ønske, at det var mine skabe her hjemme, der var blevet ryddet op, men det var nu bare vores mikrospejderskab, som de sidste 4 år har været så prop fyldt, at tingene faldt ud af skabet når det blev åbnet.

    Jeg ville gerne have vist maden skåret over, men jeg havde rundhåndet med osten at fyldet flød ud g så er den næsten umulig at spise. Men tak,det smagte rigtig fint.

    Oline - Nogen gange skal man tage chancen. Her var det pizzafyld og det går sjældent galt :)
    Det største problem er om der overhovedet er noget i huset som kan kombineres.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺