12.1.09

Forlænget weekend

Så er det mandag morgen og hverdag igen.
Men sådan vil Yngste ikke. Han er stadig sløj, trods en mængde energi i går, så jeg tager en forlænget weekend.
Snotten er trukket op i hans øjne, så han har svært ved at åbne dem, hostende og pylderet for alle pengene.

Frøkenen skrantede også i går, begyndende lørdag, så når hun bliver vækket, må jeg se, hvordan hun har det.

Ældste derimod skal af sted. Han skal nemlig til terminsprøver i denne uge. Men han har heller ikke vist tegn på noget siden, hans halspine i torsdags ;)

2 kommentarer:

  1. sikke I skranter...god bedring til jer alle :-)

    SvarSlet
  2. Anne - Ja vi er ramt denne vinter. Men det er vel snart ovre...håber jeg!! :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺