16.1.09

Familieforøgelse

Vores computerstand er blevet udvidet med denne flotte orange DELL bærbar.


Den tilhører Gemalen. Han har købt den for optjente points/penge, han har vundet + lidt ekstra kontanter.
Den kom i onsdags og det eneste han viste om den var, at det var en DELL. Så det var med spænding og glæde, den kom ud af kassen. Orange er nok ikke lige en farve, han ville have valgt, men den er rigtig flot og jeg har ikke lige erfaring med at få den rigtige farve frem på billedet.
Så nu sidder han om aftenen, i den ene sofa med sin flotte orange bærbar, der bare fungere, mens jeg sidder i den anden med en bærbar, der bærer præg af at alle bruger den. Den flimre, fryser billedet m.v.
Misundelig? Naaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj slet ikk'!!...

9 kommentarer:

  1. Det er ALTID skønt med en ny computer. Og med hensyn til det med at få den rigtige farve med på billedet; prøv at justere hvidbalancen (hvis du da kan det på dit kamera) :0)

    SvarSlet
  2. Sussie - Jo, der kan godt rettes på hvidbalancen, men et lille lommekamera giver stadivæk ikke helt så flotte billeder. Glæder mig til at jeg får råd til et digitalt spejlreflekskamera.

    SvarSlet
  3. Tillykke med det nye familiemedlem:) Kan du ikke lokke ham til, at bytte?
    God weekend til dig

    SvarSlet
  4. Tak Oline.
    Jeg tror ikke han bytter frivilligt. Han holder godt fast på den!! ;)

    SvarSlet
  5. Den ser fed ud - også i orange!

    SvarSlet
  6. Hey, den må du aktive blogger da være selskreven til at bruge ;-)

    SvarSlet
  7. Perle - det er en rigtig fed orange farve. Hvordan den er at lege med aner jeg ikke.

    Bente - Jeg har leflet for ham, savlet og rost den, men det hjalp ikke, men min skal snart til pjuterdoktoren og så bliver jeg nød til at låne :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med den lækre computer til din husbond, Kari! Men du må da også have en, der ikke fryser og flimrer :o)

    SvarSlet
  9. Tak Madame :0)
    Jeg regner med at "få lov til at låne", mens min bliver bedømt til enten reparation eller skrot.
    Men mon ikke jeg kan få den stille og rolig over på min side?

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺