6.1.09

Der er ingenting i verden...

...så stille som sne.


Så sneer det også her. Først var der ikke noget og nu ligger der et tyndt lag og ser smukt ud.
Da jeg opdagede det, kom jeg til at tænke på et nummer, som Anne Dorte Michelsen har indspillet.
Desværre kan jeg ikke finde den, så I kan høre den, men den er bare så smuk. Anne Dorte har den på sin CD "Så stille som sne".

Jeg syntes dog I skal se teksten, som er en gammel. Skrevet af Helge Rode i 1896.

Der Er Ingenting I Verden Så Stille Som Sne Lyrics


Jeg har også været heldig med min fridag i denne uge. Det er i morgen :)

5 kommentarer:

  1. Smukt. ELSKER sne. Nu sover jeg godt, med snefug på nethinden. Godnat :0)

    SvarSlet
  2. Jeg er også fuldstændig vild med sne. Men her er intet! Nyd din fridag og sneen:)

    SvarSlet
  3. Sussie - Håber du sov godt :)

    Oline - Tak!Sneen lå her også her til morgen, men nu er det nok på vej væk igen. Solen stråler og varmer.

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke så vild med sne som sådan, altså det er jo smukt og alt det her. Men det er også koldt og irriterende når man har 100 km arbejdskørsel dagligt.

    Men du har ret i, at stilheden er noget særligt. Kan godt lide, at gå i sneen og høre "stilheden" og den knirkende sne.

    SvarSlet
  5. Perle - Jeg vil næsten sige at uanset om der er 5 eller 100 km til jobbet, så er sne ikke sjovt.
    Men en gåtur i sne er skønt.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺