31.12.08

Farvel 2008 og velkommen 2009

Så er det tid at sige farvel til 2008. Der er ikke mange timer tilbage af året at bruge af. Foran ligger der så 365 dage til fri afbenyttelse. Vi får endda 1 sekundt forærende (noget med jorden er blevet langsommere og derfor lægges der med nogle års mellemrum 1 sekundt til tiden nytårsnat). Brug det nu fornuftigt.

Jeg vil bruge noget af tiden på at...

  • Fejre min veninde, der runder.

  • Fejre min mor, der 0gså runder.

  • Invitere venner på middag, lidt oftere end det blev til i 2008.

  • Bruge mere tid på mig selv og mine behov, bog læsning, håndarbejde, veninder, biografture m.m.

Jeg er spændt på, hvad 2009 vil bringe af begivenheder, oplevelser, positivt og negativt. Meget af det vil jo nok komme på skrift her på bloggen.

Så er det tid at ønske jer alle sammen

ET RIGTIG GODT NYTÅR

PAS PÅ HÆNDER, ØJNE OG HØRELSE

TAG GODT IMOD 2009

OG PAS GODT PÅ DET OG JER SELV!

Vi høres ved i 2009 :)

5 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig :o)

    SvarSlet
  2. Godt nytår, Kari :0) Det var da en skøn overraskelse at få et helt sekund forærende. Jeg vil gå i tænkeboks med hensyn til, hvad det skal bruges til. For bruges, det skal det! Jeg håber, du får en hyggelig aften - og glæder mig til at følge med på din blog i 2009.

    SvarSlet
  3. GOdt Nytår Kari... vi ses i blogland i 2009 :-)

    SvarSlet
  4. Godt nytår til det også.

    SvarSlet
  5. Tak Olines og i lige måde :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺