31.12.08

Stilheden lægger sig

Åh en lettelse. Fingrene brænder ikke mere. Jeg kan både hækle og strikke og har gjort begge dele her til aften. Men kun for et par timer.

Jeg nyder stilheden i stuen. Gemalen og August er gået i seng, Gemalen har lige 5 timers arbejde imorgen, inden han kan komme hjem og forberede nytåret her.

Ældste og Frøkenen ser "Tak for i aften" på DVD. De morer sig strålende sammen. Det er lidt af en begivenhed, at de kan være på samme værelse, samme seng uden at drille hinanden. Men Mick Øgendahl og Rune Klan har den helt rette effekt på dem.

Jeg ser en lidt kedelig krime på Charlie, drikker et glas rødvin og hækler på mit nye sjal. Om et døgn står jeg enten lige uden for døren eller ved køkkenvinduet og ser på fyrværkeri med August på armen. Om et døgn skriver vi 2009.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig og dine, Kari. Og tak for dette blogår ;-)

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig, gemalen, ældste, frøkenen og yngste :o)

    See you in 2009.

    Kram

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺