9.12.08

Julekalendre

Jeg er røget ind på nogle forskellige julekalendre, som skal åbnes hver dag. På nær to af dem, glæder det om at man kan vinde.
Egentlig sjovt, at man gider spilde tid på alt den klikken, men hvis nu...

Jeg er tilmeldt Pakkelegen på DR.dk. Ikke at jeg nogen sinde vil vinde noget der, men man ved jo aldrig...

Jeg er tilmeldt Knorr Klubbens kalender. Der er der chance for, at vinde en Knorr præmie hver dag. Det har jeg dog ikke prøvet endnu, men en af mine gode veninder har vunder både d. 3. og d. 4.! Jeg har så i stedet for kunne glæde min dejlige søster, med en pakke Knorr Gourmet sovs. De havde i søndags givet 4000 mulighed for at sende en pakke sovs til en man ville glæde og jeg kan se idag at de har sendt lidt over 3000 ud, så mon ikke hun modtager en...

Så er jeg faldet over Mols-Liniens julekalender. Der har man mulighed for at vinde biografbilletter som ugepræmie og efter d. 24. trækkes der lod om en WII. Måske vi der ...

Så har Drops igen i år en håndarbejdskalender. Der vinder man ikke noget, men der er jo en lille sød opskrift under dagens låge.

Isabella Smith har en kalender, som dem med nyhedsbrev får på mail hver dag. Den giver forslag til et eller andet jul hver dag. Det kan være en opskrift, en juleide m.v. Den kan man heller ikke vinde på.

Og så har jeg jo min the julekalender fra Tante T. Smagen af en ny the hver dag, nogle bedre end andre.

4 kommentarer:

  1. Hold da op, det var end del :o)

    Findes der en kalender der giver julestemning? Så vil jeg gerne have sådan en :o)

    Sjovt med Knoor ;)

    SvarSlet
  2. Perle - Den der nok vil give mest julestemning er Isabellas. Men en der giver det ultimative julekick, den tror jeg ikke findes.

    Ja Knorr's kalender får man da noget hvis man vinder eller kan glæde andre :0)

    SvarSlet
  3. jeg vil lige sige jeg vandt 1 dag og har sendt en karantarel sovs til min mand .
    men her i sidste uge fik jeg en lap papir at der låen pakke til mig på posthuset har helt glemt denmen hentede den så i dag sidste dag den lå der og jeg tænkte hvad jeg nu havde fået bestilt. men jeg åbnede en kasse der vejede 11 kilo og så til min store overraskelse at jeg havde vundet en kæmpe pakke med en masse sovse og kage blandinger og lasande og the og ja selv body shower i ... så jeg har da vundet noget igennem julekalenderen fra knorr. så jo det kan lykkedes ha ha men godt nytår til jer alle ville bare lige skrive jeg vandt :)
    jannie fra korsør

    SvarSlet
  4. Hej Jannie :)
    Det var da ikke så dårligt, at få sådan en kasse. Lyder til at du har vundet af de store præmier. Det må være skønt, at få fyldt skabe og hylder op her i den kedelige, slunkne januar måned.

    Skulle de lave en kalender igen til jul vil jeg være med igen. Det kan være jeg er en af de heldige denne gang :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺