10.12.08

Hjertelig tillykke min dreng

I dag har du, mit ældste barn, fødselsdag. I dag er du blevet hele 15 somre.

Det er fra nu af, du skal tænke dig rigtig godt om. Du kan nu stilles til ansvar for alt du laver. Du er nemlig over den kriminelle lavalder.
Men i dag skal du bare nyde at du har fødselsdag, får gaver og hilsner.
Din fødselsdagsmiddag har du, i samråd med far, udsat til januar/februar og isteder for har far produceret en af dine yndlingsretter, Tortelini med kødflødesovs, isteder for og om lidt skal vi have islagkage.
Hjertelig tillykke min dreng, med de 15 år.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den skønne søn. Hvor blev de 15 år egentlig lige af. Man kan jo godt huske dem, men de er alligevel næsten forsvundet mellem fingrene.

    Kram.

    SvarSlet
  2. Perle - Tak.
    De 15 år er bare fløjet afsted. Det føles ikke, som så mange år siden, jeg sad i sengen på barselsgangen, med den lille purk på lige knap 3 kg.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺