30.12.08

Brændende fingre

Nu er jeg ved at være færdig med opgaverne til i morgen. Der mangler lige de der chilimandler og så at få vasket køleskabet af og gøre plads så skålene med tilbehøret til Chili con/cin carnen kan stå der, når det er skåert i morgen formiddag.

Apropos Chili, så har jeg skåret 4 stk i tynde strimler og det gik fint. Det vil sige, at jeg nu kan føle, ilden brænde i mine fingre. Havde ingen gummihandsker, så de blev skåret uden og nu er der ildebrænd i mine fingre. Det gør hulans ondt, selv efter 5 håndvaske, en tur i en skål mælk og det værste; håndcreme!!
Man bliver klog af skade. Ingen hækling i aften!!

2 kommentarer:

  1. Stakkels Kari :-( .
    Du må da have en masse rifter i fingrene, siden det er så slemt. Jeg plejer bare at skulle lade være med at slikke på fingrene efter nærkontakt med chili ;-)

    SvarSlet
  2. Bente - Jeg har aldrig prøvet sådan en ild før, men det fortog sig et par timer efter, jeg skrev indlægget. Men forhåbenlig kom det meste af det fyrrige i retten ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺