27.12.08

3. juledag

Sov for en gang skyld længe. Den blev et sted mellem 8.30 og 8.45 inden jeg kom ud af fjerene.

De ældste hankønsvæsner i familien er nu smuttet ud med reklamerne for den kommende uge og jeg er ved at prøve at finde lidt energi til, at få kål på de der monster vasketøjsbunker.

Matheden sidder helt ud i storetåen og jeg overvejer om en dag på sofaneseren ikke er at foretrække. Men igen, Gemalen har inviteret os til kaffe og nok også mad hos Kusinen, så sofaen må nok vente til i morgen.

2 kommentarer:

  1. Godt det ikke er mig ;-)
    Der er kun manden, kattedyrene og mig tilbage på matriklen nu - og vi skal lave så lidt som muligt i dag! Okay ... lidt vasketøj skal jeg vist også have styr på, det er pokkers som det hober sig op på sådan nogle helligdage ;-)

    Ha' en dejlig lørdag!

    SvarSlet
  2. siger som Bente..godt det ikke var mig...jeg var såmen helt glad for en arbejdsdag/hverdag igen...men nu har jeg så også fri igen, denne gang 4 dage :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺