13.11.08

Torsdags træt

Lige nu er jeg træt, ekstrem træt.

Smed Yngste på cyklen og kørte de 7-8 km til "storbyen" for at købe nyeste udgave af WOW, som udkom i nat. Det er selvfølgelig Ældste der har smidt pengene på bordet og spurgt om jeg ikke skulle til byen på min fridag, så jeg kunne købe den for ham.
Og jo jeg skulle til byen. I tirsdags udkom nemlig "Karlas kabale" og den fik Frøkenen et gavekort til fra os på hendes fødselsdag. Den ligger nu og venter på at hun kommer hjem.
Der røg også lige "Absalons Hemmelighed" i kurven og adventsgaven til Yngste, en DVD med Pingo. Han er nemlig rigtig glad for pingviner. Han går jo også på Pingvinstuen :0)
Tilbage på cyklen og hjem igen.

Jeg vil gerne lige have en lille morfar, men Yngste er altså ikke med på den. Han faldt i søvn bag på cyklen, på vej hjem og fik der der dumme 5 min. Så der går nok lige en time eller to inden han overgiver sig.

2 kommentarer:

  1. Heldigvis har vejret været flot i dag - i hvert fald her på Fyn. En del sol, det har været skønt.

    Men nu kan ældste og frøkenen underholdes godt :o)

    SvarSlet
  2. Ja vejret var skønt skønt, og turen var dejlig frisk. Hård der op og dejlig glidende hjem.

    Ældste underholder sig selv og Frøkenen kommer nok også til det :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺