12.11.08

Tabt tid og krimi fra Florida

De kom, de skød og de sejrede...over skurkene i Miami. De veltrænede, pastelfarvede 80'er klædte betjente i Miami Vice. Men de var altså ikke så dårlige, som jeg havde sat mig op til. Jeg var heller ikke dybt opslugt af serien (for meget uro i stuen) til at den kan få mange stjerner, men igen jeg har set det der er værre.

Og så stak tiden af. Det skyldes nok at jeg ikke er blevet frisk endnu. Stadig en del trykken i bihulerne og hovedet skal ikke vendes ned ad, men i morgen er det den ugentlige fridag, så den kommer belejligt.

Men nu er det sovetid. Hovedet har svært ved at blive på sin plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺