1.11.08

Spejder Tivoli

Øjnene er trætte, kinderne brænder, benene værker. Jeg har været hjemme i en lille times tid. Jeg er trææææt!

Jeg har været på spejdertur. Tog hjemmefra kl. 7.45 og arriverede igen 16.35. Jeg har været i spejder tivoli. 444 spejdere var samlet på Gurredam, hvor vi ledere fra de mange grupper havde lavet forlystelser. Vores gruppe havde lavet et spøgelseshus. Der var pyntet med spind, edderkopper, skrumpehoveder, flagermus og mulighed for at røre ved lever, tarme, gelehænder, havregrødshjerne.

Foto: Kim

Men der var også nogen der havde lavet radiobiler, karrussel, gå på line, "ram kartoflen" og mange andre spejderaftige lege.

Nu vil jeg hjælpe Gemalen med aftensmaden; røde bøffer, bagekartofler, sovs, ærter og hvidløgssmør. Åh jeg glæder mig!!

1 kommentar:

  1. MUMS en lækker lørdagsmenu. Mon jeg kan at køre op til dig inden i sætter jer til bords ;o)

    Kram og god weekend.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺