30.11.08

Sov når du bliver gammel...

Idag er det min tur til at sove længe og Gemal og datter der skal lave morgenmad. Og så sidder jeg har i sofaen, helt alene, mens resten sover. Livet er altså ikke retfærdigt!!

Yngste vækkede mig kl 05.30, ville ikke sove, men ind i stuen. Så vi gik der ind. 2 min efter sov han på min mave. 30 min senere vågnede han igen og ville ind i seng til sin far og vi gik retur. Har sovet lidt der efter, men kl. 8 var det slut. Nu sidder jeg og nyder stilheden i stedet for og vil om lidt se på min adventskrans. Den har ståer fremme nogle dage og Yngste har hærget den, så den skal "kreeres" igen.

Men det er jo start jul nu . Hvor dejligt :0D

3 kommentarer:

  1. Øhhhh... jamen så er det da bare op og vække gemalen og så ind i køjen med dig. Morgenmad i sengen må være på sin plads senere ;-)

    SvarSlet
  2. Så du jo bare konstatere, at du ikke er gammel. Det er jo ikke så ringe endda :-)

    Vi skal først i gang med at jule i dag. Har købt ind til advendtdekorationen og pakkerne til kalenderen pakkes ind om lidt. Huset er gjort rent fra a-z, så vi er klar på den front.

    God 1. søndag i advent.

    Ps. fed tekalender, hvor støver man sådan en op henne?

    SvarSlet
  3. Ace63 - Velkommen til :0)
    Dig kan jeg s** godt li':0)
    Så vågen var jeg vist bare ikke alligevel, så jeg tænkte i den retning. Og det sidste er jeg helt med på (- krummerne på lagnet)

    Perle - Ja nu du siger det!! Gemalen sover gerne længe, men han er jo også GAAAAMMEL ;0)

    Kalenderen er købt hos Tante T på nettet. Desværre er det vist næsten for sent. Tror det var igår man skulle nå at bestille inden. Men til næste år...

    God resten af 1. advent til jer begge to.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺