16.11.08

Søndags morgenmaden

Sidste weekend indførte jeg, at vi skiftes to og to til at lave søndagsmorgenmaden. Jeg har næsten altid været den heldige med det erhverv.
Eneste spilleregler er:
  1. at der skal være noget mere end bare boller og te.
  2. den skal serveres omkring 9.30.

Idag er det Gemalen og Ældste der har tjansen.De har bestemt, at vi skal have, ud over boller, Amerikanske pandelager, æg og bacon.

Lige nu hygger de sig med at stege bacon (Gemal) og pandekager (Ældste). Der bliver grinet højt når baconen sprutter og de hopper for ikke at blive ramt.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god ide! Tror virkelig jeg ville få svært ved, at få det gennemført herhjemme.

    Pga.

    1) Jeg vil gerne have mandens hjemmebag
    2) Pigerne står ikke tidligt nok op
    3) Mandens hjemmebag er nu det bedste :o)

    Ps. pandekager, æg og bacon er nu heller ikke sådan at kimse af.

    Kram

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt! Det er godt med lidt arbejdsdeling - og herligt med en lille søndagsoverraskelse. Håber, du nød at kunne blive liggende i sengen, indtil morgenmaden var klar.

    SvarSlet
  3. Perle - Ja jeg kan godt se at der opstår et problem, når gemalens brød har den effekt på dig. Men måske han kan lære dig det.
    Her i huset sover ungerne ikke så længe igen og skulle de gøre bliver de vækket.
    Lige på og hårdt!!

    Knus

    Sussie - eg var nu vågen. Yngste ville have mige med op da han stod på med farmand. Men Ældste lavede nogle gode pandekager og Gemalen atod for baconen og rørægget.

    På søndag er det så mig og Frøkenens tur. Det tænkes...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺