30.11.08

Slut på den søndag

Så er 1. søndag i advent ved at svinde ind til ingenting.

Den har stået på morgenhygge med Far og Datter som "værter". Blødkogt æg, bacon, ny bagte boller, wienerbrød fra bageren, juice og te.

Ældste brillierede ved at "plage" om sin kalendergave, som ellers først var til uddeling i morgen tidlig. Min tradition med kalendergaver, efter det blev for svært med 2x24 "ingen"ting, er at de får d. 1. december, hver lørdag og søndag frem til juleaften og så d. 24. december. Men Ældste ville så gerne have sin i dag, men egentlig ville han også gerne gemme til i morgen, men i morgen er jo bare en helt almindelig dag, så i dag ville være...

Nå de andre 3 var med på i dag også, så der blev delt gaver ud. Jeg kan jo først "åbne" min te kalender fra i morgen, men min dejlige datter havde lavet adventsgave til Far og Mor og jeg fik lov at åbne. Hun havde malet et billed i klubben 30x30 cm i "mine farver" som vil komme til at passe ind i soveværelset, når det bliver malet. Billede kommer senere, når kamera og naturlig lys er i nærheden af hinanden.

Så har vi været på jule hyggetur i Helsingør. Bagt pebernødder (godt jeg lige fik øvet mig i dag. På onsdag skal jeg bage med rundt regnet 36 spejderunger i alderen 6-10 år), fundet rundt regner 5 stk julepynt, som er kommet op og så må resten vente til en anden dag.

Men nok om min dag. Mere søvndyssende kan det vist ikke skrives ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺