14.11.08

Skal - skal ikke

Der er discofest i ungdomsklubben i aften. Frøkenen var blevet enig med sig selv om, at hun hellere ville være hjemme hos mig og se Allstars og bagefter sin nye DVD "Karlas kabale". Så det var altså meldingen, da jeg tog på job her til morgen.

Da jeg kom hjem, her i eftermiddag, var hun meget i syv sind. Hun kunne jo tage afsted og så tage hjem, hvis det var for kedeligt og så blev der ringet rundt til pigerne i klassen.

Nu er meldingen så at hun tager afsted. Og nu er hun så i bad.

Jeg vil hygge mig med Yngste istedet for. Ældste er optaget, han spiller sit nye WOW og Gemalen skal spille poker hos en kollega.

Og nu er det så blevet aftenmadstilberedningstid.

2 kommentarer:

  1. Det var da alligevel godt, at hun tager afsted. Dig har hun hver dag og discofest sker ikke så ofte. Og med muligheden for, at tage hjem i trygge omgivelser, hvis festen ikker er sagen - det er dejlgit.

    Hyg dig i aften og god weekend søde :o)

    SvarSlet
  2. Perl - Ja, hun kom afsted og hun vil ringe når hun skal hentes. Om det så bliver om en time eller 21.30 er så spændende.

    God weekend til dig, Sweety ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺