21.11.08

Han har fødselsdag :0)

Tillykke med fødselsdagen, Skat!

Om ca. 2½ time fylder Gemalen 46 år. Hans nu afdøde mor kunne kun huske, at han kom til verdenen ved 18 tiden...

Vi, Gemal, Yngste og jeg, har været hjemme idag. Jeg stod op og sendte de store i skole og fik bagt morgenboller. 8.30 stod de to sidste op og vi spiste morgenmad sammen.
Formiddagen foregik i Helsingør, hvor Frøkenens telefon var færdig fra reparation. Jeg fik ved den lejlighed købt 4 af de 5 manglende kalendergaver og begyndt på de 11-12 børne-raflegaver vi skal bruge 1. juledag.

Nu sidder jeg her med benene oppe og drikker årets første kop Fredsteds Julete. Frøken og Yngste er i haven og lave snebolde og Gemal og Ældste er ude med reklamer.

Vi har lige hygget med varm chokolade med flødeskum og nybagte boller og gaveudpakning.

Frøkenen har malet en frøsparegris til Farmand og jeg har købt en Chambordkande 3 kopper og et sæt af de nye Bodum glaskrus med silikonebånd i brun og petrolium. Så fik han også et spil "Master of Music". Det kan gå hen og blive vores (mand og jeg) yndlingsspil. Vi klarede os egentlig ok, da vi lige prøvede et par kort.

Aftenen kommer til at foregå her hjemme, med kylling med bacon og ost, tilbehøret har jeg ikke lige styr på endnu... til aftensmad og som aftenshygge købte vi en Waleskringle i Kvickly.

Smuk snevejrsdag til en dejlig mand.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med gemalen, sikke et smukt vejr det har været (mon han står for det ;o))

    Lyder som en dejlig dag i familiens skød, hvilket jo er super dejligt.

    Kram og tillykke

    SvarSlet
  2. Tak Perle.
    Han havde jo byttet fridag, så jeg tror ikke han har stået for det. Det var jo både koldt, vådt og haglende torsdag, hvor han egentlig havde fri :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺