16.11.08

Endelig endelig


Vi købte noget vægophæng til køkkenet i IKEA for noget der ligner en trillion år siden (og det må det være for vægophængsserien kan ikke fås mere).

Idag fik vi hængt de to skinner op. Den ene under vinduet med plads til køkkenrulleholder og en holder som vi nu bruger til skriveredskeber og andet godt.

Den anden skinne hænger under underskabene og i den hænger en lille dobbelthylde, kaffefilterholder (vi bruger den til tefiltre) og nogle kroge til grydelapper (giiiisp, skal vist have kreeret nogle nye og pænere!!). I en skuffe fandt jeg lige to styks julepynt så de fik lige plads på den skinne. På hylderne står udvaglet af te (lige nu skal der vist bestilles noget. Der er ved at være lavvande), kaffe og under kokosmel, mandler, mysli og tørrede chilier.

Dejligt at det nu er lavet. Det giver et flueben på TO DO listen.

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. Sad da lige selv og fik ideer :o)

    SvarSlet
  2. Jeg kender godt det med at få sat hak ved noget, og gjort noget ved projekter, der har ligget længe. SKØNT! Ser fint ud med dit system.

    SvarSlet
  3. Perle - Lyder da godt at jeg kan inspirerer. Fedt at jeg kan have tingene fremme uden at de fylder hele køkkenet. Jeg elsker at kunne se mine teer og alt det andet jeg har :o)

    Deborah - Jeg har alen lange lister, så et hak er bare SKØNT :o)
    Og tak :0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺