27.11.08

Du kære "gamle" julemand...


Jeg har lovet mig selv, at der i år ikke skal købes nyt pynt til jul.

Jeg vil gerne, for en gang skyld, prøv at overskue det virvar, der er i min gamle blå kiste, som rummer vores julepynt.

Men i tirsdags, da jeg havde Yngste med i Fakta, faldt han for denne søde lille (31 cm) julemand. Han kalder ham faktisk "min julemand". Så et stk pynt er nået matriklen.


Dette hjørne i min stue er meget mørk, så derfor det lidt dunkle billed. Og hyacinten - ja den vokser bare skævt, men det gør de 3 andre jeg købte samtidig altså også!

4 kommentarer:

  1. ja, man har jo et standpunkt :-D

    nej "min Julemand" er godt nok fin, den ville jeg heller ikke kunnet lade blive i Fakta :-)

    SvarSlet
  2. Anne - Jeg havde jo også kun lovet mig selv, ikke nedskrevet det. Og det vil jeg heller ikke gøre, for hvis nu noget flot hænger der og hvisker køb mig køb mig, så... :0)

    SvarSlet
  3. Jeg synes ikke det er i uoverensstemmelse med det du havde lovet dig selv. Det er jo yngstes julepynt og han har vel næppe lovet noget ;o))

    Sød er den.

    SvarSlet
  4. Tak Perle, den retning havde jeg slet ikke tænkt :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺