27.11.08

Alene hjemme

Dagen idag bliver hjemme i boligen.
Maven er ikke helt tilfreds med tilværelsen. Den har drillet her til morgen. Dvs. den har det godt lige nu og det bliver vel forhåbenligt ved, så resten af ugen bliver OK.

Nå men så må jeg se, at få det bedste ud af det. Der er et par kalendergaver der skal pakkes ind og lidt tøj der kan lægges sammen.

Mon ikke jeg kan finde lidt jul frem også?
Der er jo Radio 1ooFM, som sender julemusik nonstop og Danmarksmester på P4, der der i denne uge, handler om DR's julekanlendre fra dengang da Gemalen var barn og op til nu, hvor Yngste skal til at interessere sig for dem.

Men nu vil jeg drikke en kop te og se hvad maven siger til det.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring Kari, det er altså ikke sjovt når maven gør knuder:-(

    SvarSlet
  2. God bedring! Det siges jo, at intet er så skidt (!), at det ikke er godt for noget... Knus

    SvarSlet
  3. Anne - Tak. Det punkt på kroppen kan gøre ens dag negativ, når den slår knuder.
    Men lige nu er jeg ok og maven er faldet til ro igen.

    Sussie - Tak skal du have. Nej det har da været dejligt med ro til indpakning af det, resten af familien er så nysgerrig omkring ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺