30.10.08

Team Building

Jeg har været på Team Building idag, med min nye afdelign. Det gjorde så, at jeg lige måtte på arbejde idag. Holder så fri næste fredag i stedet for.

Dagen tema var GOLF.
Det der golf er altså ikke noget, man lige hopper ud i. Ihvert tilfælde ikke mig. Den der meget meget lille bold der skal rammes, men som ikke er helt af samme mening. Den blev tit liggende og grinede til mig.
Vi øvede hjemme hos en af kollegaerne, som har lavet en driving range i sin have (han har sådan ca 15.000 m2 grund).
Inddelt i hold, tog vi til en af de lokale golfklubber, hvor vi skulle ud på 9 huller på det er kaldes en par 3 bane. 9 huller á 3 slag = en omgang gået på 27 slag...
Det var altså hvad den var nomineret til, men det var ikke mig der kunne gå den på det. Jeg brugte lige 3x så mange (65 slag!!).

Nu er det prøvet. Der tales om revance til foråret, men nu må vi se...

3 kommentarer:

  1. Jeg er uden tvivl ingen golf-haj, men jeg ville synes det er sjovt. Har prøvet at golfe lidt for mange år siden (altså bare til et arrangement med gemalens job). Det var sjovt.

    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kunne måske blive bidt af det, men der skal meget træning til. Spillede på hold med 2 der havde prøvet det før og så er det jeg står af. Hader at lave noget jeg ikke er god til. Hader at vise mine svagheder.

    SvarSlet
  3. Arrh, det lyder ikke som noget for mig. 65 slag... Jeg ville blive alt for utålmodig og begynde at smide med golfkøllen. Det er heller ikke sjovt, når man er så meget dårligere, end de andre.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺