20.10.08

Nedtælling

Lige nu er der kun 4 arbejdsdage til jeg har ferie - alene.
Juhuuuu

5 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig skønt. Dage bare for sig selv og hvor familien så samles senere på dagen.

    SvarSlet
  2. Årh ja, hvor lyder det godt. Altså, jeg synes også, jeg trænger til ferie, selv om det jo egentlig slet ikke er så længe siden, jeg havde sommerferie. Og der er stadig lidt lang tid til jul... Men SÅ skal jeg også have ferie!

    SvarSlet
  3. Det bliver bare så skøøønt!
    Jul er nu ikke så længe til. Vi er i uge 43 og julen falder i uge 52. Altså "kun" 9 uger :0)

    SvarSlet
  4. JUL!?!
    Nej, gider I lige at stoppe! Der er lææænge til (selv om Netto i en måned har solgt brunkager).

    Men ... god fornøjelse med ferien. Alene! :-)

    SvarSlet
  5. Ja jul, Bente! ;0)
    Den er lige om hjørnet. Jeg glæder mig allerede.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺