1.10.08

Livstilsmesse i Sorø

Igår i en af gratis aviserne var denne annonce indrykket...



Det er jo ikke nogen dårlig ide, specielt ikke når jeg nu overvejer det område.



Livsstilmesse i Sorø hallerne denne weekend, med mulighed for at møde ejendomsmægler fra byen, høre om Sorø og så måske tage en rundtur i byen, inden det går hjemover igen.



Desværre er det ikke så godt i denne weekend. Den er allerede optaget af nogle af medlemmerne i familien, så jeg må nøjes med at læse annoncen igennem og selv tage på udflugt en anden gang.

2 kommentarer:

  1. Hvis du når Sorø en dag, så husk Emil Chokolade!!
    og hvis din ældste skal være kok, så er der jo "Støvlet Katrines Hus".. hvor han kunne lægge billet ind på elevplads :-)
    Akademihaven, Sorø Sø skal du også huske at se...

    Men var der noget om en kollega fra Sorø?

    SvarSlet
  2. Tak for tipsene, Anne. Dem vil jeg notere i min flyttebog.

    Jo der er en kollega i Pedersborg. Ham vil jeg søge råd og ideer hos, når hvis og såfrem... :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺