24.10.08

Good old ... mad

Fredag d. 24. oktober har vist sig som en typisk oktober efterårsdag. Regn - blæst - grå.
Her til morgen skulle jeg så finde på aftensmad. Hvad har vi i huset? Kan det kombineres og give noget passende til årstiden?

Ja! Kød i fryseren, grøntsager og basisvarer på hylder og i skabe.
Nu simre en gang Bankekød på komfuret og der er sat over til rodfrugtmos.

Det er dejlig med nogle af de gamle retter, som jo smager godt, er lette at forberede og kan passe sig selv.

Jeg glæder mig!

2 kommentarer:

  1. Her er fredag bare 'hadedag' i forhold til selv at lave mad. Så det ender ofte i flute med ost og pålæg eller noget der minder om det.

    God weekend og ferie.

    SvarSlet
  2. He he Perle. Sådan plejer det også at være her. Men nu når jeg er hjemme er det lidt lettere.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺