24.10.08

Fri/ferie

Idag er jo egentlig "bare" min ugentlige fridag med Yngste. Ferien starter først på mandag, men nej hvor føles en fridag da også bare dejlig.

Planen for idag er at vi, Yngste og jeg, tager til Helsingør. Jeg skal op og have set på noget stof til en kjole og et par bukser. Når vi nu er der, kan vi lige så godt hygge med en lille frokost et eller andet sted.

Der skal også lige købes noget nyt te hjemtil og måske også et par andre ting. Jeg håber at finde noget jeg søger i Tigerbutikken.

Adventsgaverne nærmer sig også, så skulle jeg lige falde over en gave eller tre vil det være fint.

Der er kun en lille hage ved alt dette. Yngste har fanget en let udgave af falsk strubehoste. Den har holdt mig (os) vågen et par gange i nat. Virker han meget påvirket, så nulre vi bare rundt her hjemme.

4 kommentarer:

  1. Med det regnvejr er det vist klogest at blive hjemme, hvis han er sløj. Det vejr er da lige til at blive syg af - hvis man ikke allerede er der.

    Men ha' under alle omstændigheder en god dag ... og weekend ... og ferie ;-)

    SvarSlet
  2. Håber vejret er bedre hos jer end her hvor jeg arbejder (gråt i gråt). God bedring med yngste.

    Og ha' nu en superfed, skøn og lang ferie :o)

    SvarSlet
  3. Æijjh, hvor lyder det skønt (altså ikke det med strubehosten, men ferien og fridagen). Jeg håber, I har en hyggelig dag, hvad I så end er endt med at lave. God ferie!

    SvarSlet
  4. Bente - Efter morgenmaden fik han krudt i r**** og vi tog afsted. Det gik fint og det var en meget træt lille fyr, der måtte overgive sig til søvnene i bussen hjem.

    Perle - Her er der vekslende skydække. Tog afsted i tørvejr (gråt i gråt) og hjem i regn (satdig gråt i gråt).

    Sussie - Vi har hygget og nu er vi hjemme igen. Han er frisk og i fuld vigør, jeg er dødtræt!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺