14.10.08

Fribilletter


Jeg har vist helt glemt at fortælle, at jeg har vundet 2 fribilletter til hundemessen "Vi med hund messen" i Brøndby Hallen, den kommende weekend.

Den lørdag vi skulle til Sorø, kom kuverten med billetterne og et brev om, at jeg var en af de heldige det havde vundet 2 fribilletter.

Det var et rent tilfælde, at jeg så konkurrencen og lige syntes, det kunne være sjovt at prøve lykken.

På lørdag tager vi så afsted. Billetterne går til Gemal og jeg og så køber vi en billet til Frøkenen og Yngste er gratis. Ældste - han skal ikke med. Han vil ikke sætte sine fødder i Brøndbyhallen!! Han er FCK fan ;0)

Skal lige huske en allergipille, er jo allergisk over for de der pelsbehårede væsner.

4 kommentarer:

  1. Så kommer du jo lige forbi, hvor jeg bor (næsten). Bare ærgerligt, at jeg ikke er hjemme, ellers ville jeg gerne have givet en kop te. For gammel venskabs skyld ;0)

    SvarSlet
  2. Godt det ikke er mig :o)


    Men tillykke med det.

    SvarSlet
  3. Sussie - Ja det er da ærgerligt!! Men det må vi gøre en anden gang. Vi har inviteret os selv til kaffe hos min mor.

    Perle - Hvis jeg havde det som dig, havde jeg ikke været med i komkurrencen.
    Men jjeg tror det bliver OK og Frøkenen får set Basim live :0)

    SvarSlet
  4. Basim tror jeg helt sikkert er værd at se :o) Og hundende er jo også søde, hvis de bare ikke kan komme hen til mig.

    God tur i dag.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺