4.10.08

2 timers nydelse

Jeg var så træt i går aftes, at jeg ikke fik fortalt, hvor skøn en eftermiddag, jeg havde.

Efter en ½ arbejdsdag, tog jeg til nabobyen, for at benytte mit gavekort fra mand og børn. Det var det gavekort jeg fik til min 40 års fødselsdag.

Jeg havde fået det til en skønhedsklinik og det blev indløst til en skøn behandling af hår, ansigt og krop.
Kroppen blev peelet, masseret med aromatiske olier og smurt ind i en algemaske, pakket i plast og et tæppe. Mens kroppen slappede af, blev mit ansigt renset, peelet, masseret og en maske blev lagt. Mens den virkede (!?!), fik min hovedbund en kur med massage og så lå jeg til sidst og slappede af, næsten sov!!
Så blev jeg sendt i brusebad for at fjerne alle masker og derefter fik jeg smurt lækker bodylotion på krop og dagcreme i ansigtet. Så var der gået 2 timer.

Det var en helt underlig fornemmelse bagefter, ligesom man svævede......

4 kommentarer:

  1. SUK - det gad jeg godt :o)

    SvarSlet
  2. Det var også bare skøøøøønt :0)

    SvarSlet
  3. Jeg fik også et gavekort til en skønhedsklinik, da jeg fyldte 40. Og jeg må indrømme, jeg blev lidt skuffet. Jeg går aldrig på skønhedsklinik - og kunne aldrig drømme om det. Så da jeg havde haft gavekortet liggende i et halvt års tid, opsøgte jeg klinikken og bad om at få pengene i stedet. Dem brugte jeg til at købe en smuk frakke i Noa Noa, som jeg har haft glæde af lige siden :0)

    SvarSlet
  4. Sussie - Jeg må sige jeg nød det. Det er 1. gang jeg er på skønhedsklinik. Jeg er nok i det lange løb mere til fysiologisk massage end dybderensning af ansigtet.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺