6.9.08

Nu er hun 11 år




Frøkenen har fødselsdag i dag og det er nr. 11 i rækken.
11 år, det er godt nok svært at forstå, men jeg er ikke i tvivl, at min lille søde pige er ved at være stor. Hun er en rigtig tweeny, med alt hvad der følger med. Det er meget anderledes en med Ældste for 4 år siden!!

Dagen startede med morgenmad: amerikanske pandekager, boller og gaver.
Så skulle der lige "leges" med naboens datter. Efter frokost og efter Lillebror var lagt til at sove, spillede vi et par omgange Sequence inden vi skulle ud og bowle og spise aftensmad på en kinesisk restaurant.
Hjemme igen kastede vi os over et spil Buzz Big Quiz og begyndte på Buzz Sports Quiz, men så slukkede Yngste altså for PS'eren. Istedet blev det til 2 afsnit af KLOVN, men det var ok, de er faktisk sjove (jeg er ikke den store Casper Christensen fan, men Frank Hvam er så kikset, at man ikke kan andet en grine af ham).

Nu er hun gået i seng (efter lige at have tabt en rokketand) og der slappes af for resten af aftenen.

Tillykke med dagen, Prinsesse. Håber du har haft en god dag :0)
Elsker dig, mit barn!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den skønne tweeny. Det lyder som en dejlig dag med nærvær i familien.

    Som du er jeg også helt vild med Frank Hvam, jeg griner simpelt hen hver gang jeg ser klovn.

    Tillykke og kram herfra.

    SvarSlet
  2. Tak Perle :0)

    Jeg har ikke set så mange Klovn, men Ældste fik 2 DVD'er til konfirmationen og dem har de to ældste hygget sig med, de sidste par dage. Igår så vi så to afsnit og hold dag op hvor var de platte, men der blev grint :0D

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med Frøkenen, jeg håer hun får en dejlig dag med masser gode oplevelser.

    SvarSlet
  4. Tak Catarina.

    Vi havde alle en god dag. Desværre var Frøkenen uheldig at få en finger i klemme mellem to bwlingkugler, men efter lidt gråd, surmulen, var hun ok igen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺