8.9.08

Hip hurra det min fødselsdag...


...det er idag den dag jeg kom frem og sa'
Jeg bliver 41 og det lige præsis i dag.

Så er der sørme lige gået et år igen. Det går godt nok stærkt, men helt ærligt, jeg er da ikke blevet et år ældre endnu.
Nej det er jeg først i aften kl. 23 eller det omkring c",)

Frøkenen sagde tillykke til mig her til morgen, med en hjemmelavet gave: et brilleetui lavet i filt med nålefiltede blomster på og sødt grønt stof med hvide prikker på indeni.
Gemalen sendte en SMS og det sammen gjorde 2 arbejds veninder.
En veninde (fra spejder og mor til en dreng i Frøkenens klasse) var til boller og kaffe fra 10 til 12.30. Så jeg er blevet fejret lidt.

I aften skal vi have flæskesteg (den lå i fryseren) og så skal jeg have gave fra resten af familien.
Gad vide om Ældste husker at sige tillykke...

Imorgen begynder det almindelige liv igen. Næste fødselsdag her i familien er først til november.

9 kommentarer:

  1. Også en hel masse tillykke til dig, kari. Du har ret i at det er en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke smukke, det år ses garanteret ikke på dig :o)

    Og hvem der bare skulle spise flæskesteg....mums.

    Kram

    SvarSlet
  3. Zette - Tak :)
    Vi har da været rigtig søde. De få byger der har tamt omkring os, må være andre som ikke har været søde.

    Perle - Tak, min søde ven :D
    Ved ikke om det kan ses, men jeg syntes det kan mærkes! Fik lige en lille morfar sammen med Yngste.
    Og stegen bliver god, det er sovsen det kniber med her i huset.

    SvarSlet
  4. Tillykke med føs'dagen ;-) Du fik lige mindet mig om, at jeg sådan et bæst liggende også - altså en flæskesteg!

    Håber du har haft en god dag, og får en god aften.

    SvarSlet
  5. Ja, de har det med at løbe grusomt hurtigt, de år! Men i hvert fald tillykke med endnu et af dem ;-)

    Håber resten af dagen også har været dejlig!

    SvarSlet
  6. Deborah - Tak tak :0)
    Dagen har været dejlig og aftenen med.
    Flæskesteg skal planlægges i hverdagen. Den tager lidt længere tid en bøf eller kyllingebryst.
    Bon appetit når du får bæstet stegt.

    Bente - De der år løber rigtig hurtigt. Men det må være fordi vi er voksne. Mine børn klager sjældent over at tiden løber.
    Nu nærmer sengetiden sig og jeg har haft det stille, roligt og hyggeligt. Nu skal der lige lades op til de næste 4 arbejdsdage.

    SvarSlet
  7. Tillykke Kari! Ja, jeg ku' godt huske, det var deromkring, du havde fødselsdag - samtidig med hele min familie (stort set). Gad vide, hvad der sker omkring 8. december, siden så mange bliver født 8. september... ;0)

    SvarSlet
  8. Tak Sussie :0)

    Der var en del julfrokoster måske...

    SvarSlet
  9. Hvordan går det hos dig? Håber alt vel.

    Tanker og kram

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺