5.8.08

Så er jeg tilbage

Ferien er forbi nu. 2 uger og 2 dage brugt.

1. uge blev brugt på Djursland i et sommerhus ved Øksenmølle. Djursland er et rigtig smukt sted med små byer og dejlig udsigt over vand, skov, marker og alt det andet.

Vi boede små 10 km fra Ebeltoft og den by brugte vi et par eftermiddage på at se. Alt efter hvor man var i byen kan man se havet.

Et af stederne var der denne udsigt.


Mener det lå lige ved vejen der hedder


Sofaen er nok bedre end det vejskilt, jeg lige nåede at læse, på vej gennem Drammelstrup. De har en vej der hedder Familiesengen...

Nå men vejret var med os. Høj sol og mange varmegrader. Nogle dage næsten for varmt til at lave noget i, men vi var afsted hver dag på både store og små ture. Alt efter hvordan vi havde det mentalt. Jeg er jo ikke til mere end max 22 grader og den var svær at finde.

Det blev til 2 lange ture og 4 på færre kilometre. Vi var både i Klim ved Fjerritslev og i Randers. Vi var også i/ved Ebeltoft, Grenå, Nimtofte og Kolind. Mere om det senere.

Nu er det ved at være godnat til mig. Uret ringer imorgen kl. 5.30. Jobbet kalder.

2 kommentarer:

  1. Ak ja, hverdagen sniger sin ind på én efter en dejlig ferie. I har da været rigtig heldige med vejret.

    Håber din arbejdsdag er gået godt og forhåbentlig stille og roligt.

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle: Ja vejret kan vi ikke klage over. Der har været høj sol over Djursland.


    Der var stille og roligt på gangene. Mange har jo stadig ferie. Men på mandag går det vist løs igen.

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺