12.8.08

Når kommer efteråret?

Jo, når de fleste har holdt ferie..
Så må det være nu!!

Vågnede til fugtig luft og våde fliser på teressen.
19 dage før efteråret, efter kalenderen, skal komme, er det ud til at den er begyndt sin indmarch.

Skolernes første uge plejer da ellers at være overdænget af sol, sol og atter sol, men det har måske hjulpet, at skoleferien er skubbet et par uger.

Om ikke andet, så vil jeg finde mine cowboybukser frem idag og lade sommerbukserne blive hjemme.

God sol, regnvejr og arbejds dag.

7 kommentarer:

  1. Efterårsstemningen har også ramt Fyn. Det er mest af alt gråt med kun sparsom sol. Og alligevel elsker jeg den årstid, hvor man ifører sig jeans, lun trøje og støvler.

    Må du få en dejlig dag. Kram.

    SvarSlet
  2. Der er også temmelig efterårsagtigt uden for mit vindue. Det gør nu ikke så meget efter en uge i Firenze i 35 graders varme. Og så er der jo Budapest, som ligger og venter på mig fra i morgen og en uge frem... Ahhh, ferie :0)

    SvarSlet
  3. Håber ikke, du fik det for varmt ;-) I Københavnsområdet blev det da i hvert fald ikke koldt i dag, men mere vådt end godt.

    SvarSlet
  4. Ps. fint design du har fået på din blog :)

    SvarSlet
  5. Perle - Jeg elsker også efteråret, men det kunne være rart om det kom mere gradvis, så man var bedre forberedt til netop lune trøjer og støvler.

    Jeg fik lige lyst til at prøve et af de andre designs. Prøver måske nogle flere.

    Sussie - du er da godt nok berejst denne sommer!! Først Berlin, så Firenze og nu Budapest. Dit heldige asen ;o)

    Bente - Havde det dejligt, uden at svede. Lange bukser var hvad der skulle til. Regnen kom først da jeg skulle hjem, men så går det ikke så meget. Hjemme var der varmt og tørt tøj kom på.

    SvarSlet
  6. Det er alts� for tidligt, at g� i vinter hi :o)

    Kom nu frem ;-))

    SvarSlet
  7. Perle - Så er jeg vågnet igen!! ;0)
    Gad vide hvad der er gået galt med din sidste kommentar? den har ikke taget å...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺