29.8.08

Fredag er...

Dagen idag er både en glad og en trist dag.

Det er en glad dag fordi min hjertevenindes datter har fødselsdag idag. Så kan det jo kun være en rigtig rigtig god dag.

Det er også en trist dag, fordi det var idag, jeg sagde farvel til to kollegaer. Den ene var min tidligere chef (ham jeg nåede at have i to måneder) og min makker, som vi alle mener er uberettiget fyret. Det er underligt at jeg ikke skal se dem mere...

Idag er det også 8 år siden jeg mistede min far. Ikke at han havde en stort plads i mit liv, men som enebarn er det at miste et familiemedlem som at miste meget.
Jeg håber han sidder på en sky og holder øje med os. Bare så han kan se at vi har det godt og at han faktisk er blevet morfar til en mere.

Idag er også min ugentlige fridag med Yngste. Den er idag brugt til at bage kager til morgendagens fødselsdag for Yngste og Frøkenen.
Det er blevet til bunde til to lagkager, en krydderkage med æble og en appelsin-chokolade-kage.

Oprydning og rengøring er denne aftens "hovedattraktion". Spændende ikk'?

2 kommentarer:

  1. Kan godt se, at det giver både en god og dårlig dag. Din veninde ved helt sikkert, at du glæder dig på hendes vegne. Og forstår sikkert også den tristhed der lægger sig, når man skal sige farvel til nogle man slet ikke har lyst til.

    Håber I får en dejlig fødselsdag i morgen. Lyder som nogle gode kager der er på vej.

    Kram kram

    SvarSlet
  2. Håber du/I hygger dig/jer med rengøringen ;-) Og at morgendagens gæster vil nyde kagesmovseriet ... det lyder i hvert fald lækkert!

    God solskinsweekend!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺