5.7.08

Ferie mode

Jeg lever endnu, men kors hvor har jeg været træt, efter det fotokursus jeg har været på.
Vi var på hele tiden. Vi skulle selv skrive notater og samtidig lytte og huske. Det er en fin måde at lære på, man vil jo helst ikke misse et eneste ord, da det jo kan være brand ærgerligt, hvis en vigtig detalje glemmes.
Men nu skal der bare øves, så det sidder fast.

Om 14 dage er det sommerferie for vores (os voksne) vedkommende. Uh det bliver godt!! :oD
Hvor meget der bliver skrevet her det næste stykke tid, er svært at sige, men nok ikke meget.

Så god weekend til jer alle og god ferie til dem der er begyndt på det :o)

6 kommentarer:

  1. Fotokursus? Det lyder spændende - var det i forhold til job eller helt privat?

    Og ja, der er så meget andet at bruge tiden på end at blogge på denne årstid - holde ferie fx ;-) Jeg hopper nu også først med på vognen om to uger - det bliver dejligt ... glæder mig ligesom du ;-)

    SvarSlet
  2. Bente: Det er/var i forhold til jobbet, men med alt det der er sket der, ender det nok med, at være firmaet der betaler og privat jeg får glæde af det.

    Et lille kig på andres blogge er nok hvad jeg kan får gjort, men så er det også det!!
    God ferie Bente :o)

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie herfra. Jeg melder mig selv i ferie mode lige om lidt.

    Knus og sommerhilsnser fra
    den fynske Perle :o)

    SvarSlet
  4. Taak Perle :o)

    Knus og sommerhilsner herfra mig

    SvarSlet
  5. Nu bliver jeg helt misundelig - jeg vil også på fotokursus! Men jeg ved det godt. Kurser gør ingen mester - det gør derimod øvelse. Men alligvel...

    SvarSlet
  6. Sussie, det var godt og jeg er IKKE mester, men med lidt øvelse...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺