25.6.08

"Sommerferie"

Så er der endelig smmerferie - fra spejder. De sidste 2 månder har holdt hårdt. Har bare ikke haft lyst, men er kommet næsten hver gang, for der bliver jo regnet med een.

Frivilligt arbejde er jo frivilligt, men når nogen bliver afhængig af een, så føles det ikke så frivilligt længere.

Jeg har tænkt over om jeg burde stoppe nu, men jeg tror jeg lige tager efterårssæsonen med. Den plejer at være sjov og kort. Kun en ca 12 møder. Forårssæsonen er på mellem 18 og 22 møder.

Nå men imorgen skal vi voksne mikroledere lige lave sommerens oprykning som er d. 20.8.
Og så er der spejdersommerferie!!

4 kommentarer:

  1. Når du er træt af det og har haft nogle gange, hvor du må 'tvinge' dig afsted, så ville jeg virkelig overveje efterårssæsonen endnu engang.

    Frivilligt arbejde skal være lyst og ikke pligt. Så hellere trække sig og så må de finde en anden, de har lyst.

    Og tiden kan du så bruge på nogle andre ting du har lyst til :o)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig nok Perle, men jeg fandt ud af igår, at det ikke bare er mig der har det sådan, de to andre ledere havde det ligså.
    Det giver altså nogle problemer, men selvfølgelig ikke min hovedpine.
    Men jeg tager nu alligevel efteråret med :o)

    SvarSlet
  3. Du er så sød og omsorgsfuld over for andre. Stort kram fra mig.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺