1.6.08

Årets divisionsturnering

Så er der blevet søndag og jeg er ved at være mig selv igen - tror jeg nok.

Som skrevet i forrige indlæg, har jeg været på divisionsturnering med mine mikroer.
Vi mødtes der oppe kl. 18, fik slået telte op og spist den medbragte madpakke og sluttede af med bål, sammen med de andre mikrogrupper, der var kommet fredag.

At få 7 mikroer til at sove samtidig, er lidt af et opgave og det tog sin tid at få alle øjne lukket, men til sidst lykkedes det. Vi voksne satte os i græsset (det er jo en spejderlejr) og hyggesnakkede, til myggene blev lidt for grådig og vi søgte ly i vores soveposer.
At få mig til at sove i sovepose på er alm. oppusteligt underlag i et telt, er tæt på umuligt. Jeg kan bare ikke falde i søvn. Man bør nok gøre det jævnligt gennem hele sit liv, men jeg har altså haft et slip på 24-25 år og det er vist lige i overkanten.

Men jeg var da kun vågen 4 gange den nat og det var, da jeg skulle vende mig fra ryg til venstre side, da jeg kulle retur til ryggen og da jeg lagde mig på højre side og til sidst da ryggen slet ikke ville hverken ville det ene eller det andet. Men jeg fik da sovet lidt og stod først op ca 6.45.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺