1.6.08

Årets divisionsturnering - del 2

Ude af fjerene der 6.45, tog jeg turen til toiletterne for at få "søvnen" ud af øjnene. Der bliver vasket og vasket og så skal der tørres. Og så sker det!! Jeg får ramt mine briller, der sidder i panden og de ryger på gulvet og det ene glas, der har har sidder lidt underligt, ryger ud. Jeg får smidt brillen på næsen, lukker venstre øje (der hvor glasset mangler) og får fundet det. Sætter det i så godt jeg kan og så tilbage til lejren. Fat i mobilen og smsse hjem og til min leder der kommer ved 9-tiden. Få fundet en kørelejlighed hjem, så jeg kan komme til optikkeren.

Fra jeg forlader Gurredam og til jeg er tilbage, går der 1 t og 45 min, så jeg går kun glip af indmarchen (vi holder divisions OL).
Og så starter turneringen med en tur gennem Nyrup Hegn til Nyruphus. Alle mikroer fra hele divisionen følges ad og leger små lege for at der skal ske noget ud over at gå. 1½ times tid på Nyruphus med frokost og lidt afslapning og så er det tid til poster i eget tempo. Min lille gruppe (mine mikroer var det i to) vandrede rundt i skoven i 3 timer og kom gennem 5 poster og nåede også at lege lidt indimellen.

Tilbage på Gurredam havde vi en times tid til at lege med de andre, inden maden skulle nydes.
Vi fik helstegt gris g lam.

Her er maden hentet i bil, 5 grise og 3 lam...

Foto: Kim :o)

Her hænger den ene af grissebasserne...

Foto: Kim :o)

Maden var god og vejret skønt og aftenen sluttede efter gruppebilledet for mit vedkommende. Jeg tog hjem lørdag aften og kunne konstatere at jeg var træt. Sov mig gennem Barnaby og hoppede i seng kl. 23. Vågnede kl. 02 med giga hovedpine og en feberhed Lillemand, så natten blev brugt på pletsovning, hovedsmerte trods piller og en trøstig og ked dreng.
Men men men så fik jeg også lov at sove til kl. 10 !! Det har jeg ikke prøvet de sidste to år :o)

Nå men efter jeg tog hjem igår, var der bål og "natbio" for ungerne.
Idag havde de præmieoverrækkelse og vi vandt ikke noget. Det blev en 5. plads til Fredensborg kommune.

Der var lavet kage til alle med denne turnerings logo.

Foto: Kim :o)

Så er det ved at være sengetid igen. Jeg føler mig ikke træt endnu, men min nakke driller stadig, så hvile vil nok være en god ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺