6.6.08

Og Zoo blev det...

Gik hjemmefra 8.55, for at nå bussen 9.07. Stod af bussen 9.32 og nåede S-toget 9.37. Stod af på Nørreport kl. 10.07 og så blev det "sjovt"! Jeg har kun kørt med Metroen een gang før og det var fra Frederiksberg st. mod byen.

Men jeg skulle altså fra Nørreport med en klapvogn til Frederiksbert St. og så skal man jo lige finde ud af, hvordan man kommet fra niveau -2 til niveau -1.. eller var det -3?? Det var ned af.
En elevator til at betjene 4 niveauer er måske lidt i underkanten, når alm. mennesker uden gangbesvær også tager elevatoren.

Men igen, jeg kom ned på Metro perronen og så med toget mod Vanløse... Men der er jo både et M1 og M2 tog og stoppede de mon begge på Frederiksberg?? Ring ring veninden og det gjorde de så pyh ha!

Men pointen er at...
...jeg mødtes med veninden og hendes barn, kom i Zoo og en tur gennem Frederiksberg have, i Frederiksberg centeret og med Metro, S-tog og bus hjem, hvor jeg landede kl. 17.45.
Mine fødder er ømme, jeg er træt, men har haft en rigtig god dag med min veninde og hendes søn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺