5.6.08

Lidt forringet livskvalitet...

...det er hvad jeg har idag.

Igår til spejder, var vi ved åen. For at komme til åen, skal vi over en mark og på vejen gennem kom jeg til at nyse lidt og mit ene øje kløede. Ved åen gik det helt skævt. Næsen løb, øjnene kløede og jeg nøs. Jeg havde taget en allergipille, inden jeg skulle afsted, netop fordi vi skulle dertil, men den var total virkningsløs. Efter et halvt møde tog jeg hjem og sov lidt på sofaen og senere trillede vi alle i seng.

Her til morgen og egentlig også frem til nu, har næsen løbet på den måde, at jeg ikke engang kunne snøfte det op, til jeg fandt et lommetørklæde. Nu har jeg så lige sovet en time og det har hjulpet lidt. Men jeg er stadig total flad og alle vores gøremål (både Gemalen og jeg har haft fri idag) har været på stand by.

Imorgen skal jeg være ovenpå igen. Der skal Stumpen og jeg mødes med en gammel kollega og hendes søn på 16 mdr. Så går turen til Zoologisk have.

2 kommentarer:

  1. Pollenene har vist været 'aggressive' de seneste dage, Kari - jeg har også været hårdt ramt (også uden markbesøg) trods antihistaminer. Så jeg føler bestemt med dig!

    Håber du får en nysefri Zoo-tur i dag ;-)

    SvarSlet
  2. Bente: Jeg tænkte ikke på stedet som slemt. Det er første gang jeg har måtte forlade et alm. spejdermøde idt i en tur til den å. I weekenden sov jeg jo i telt uden problemer.
    Men i år er slemmere end sidste år, som var meget mildere end 2006 ...

    Og Zooturen uden nysen. Kun lidt pudsen næse :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺