8.6.08

De kom - de sang - de sejrede

Nu er der TV-avis og jeg er ved at være flad.

Det var en rigtig rigtig fed koncert, vi var til med Danser med Drenge. De gode gamle drenge, "onkel" Stanley og Klaus Kjellerup hoppede rundt og var helt på og Rie sang og sang, smilede og gav hvad hun kunne. Helt igennem fed koncert og vejret var jo med os, høj sol og vaaarmt.


Foto: Mig (på lang afstand)

Der blev spillet både nye numre fra deres seneste album, gamel numre og 2 stk. fra Tøsedrengenes tid. Jeg må jo tilstå at jeg ikke er Danser med Drenge fan i fanforstand, så det var begrænset hvad jeg kendte af numre. Men jeg kunne da synge med på 'Hvorlænge vil du ydmyge dig?', 'Er der nogen i himlen?' (det smukke nummer til minde om Philippa), 'Et lysår - en stjerne' og 'Ud under åben himmel'. Og så lyttede jeg så bare til alle de andre numre.



Foto: Frøkenen (stående nedenfor scenen)

Det er spændende hvilke andre baands der kommer i år. Vi skal forhåbenligt til et par flere inden sommeren går på hæld.

1 kommentar:

  1. Lyder som en skøn dag med skøn musik :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺