8.5.08

Today - tomorrow - toy....

Så blev det forlænget weekend. Den føles tiltrængt, selvom jeg jo lige har haft en uge fri.

Vi tog idag afsked med to kollegaer, som går på efterløn. Den ene sagde selv op, mens den anden blev fyret efter 45 år i firmaet. Den første strålede og holdt en pæn tale. Den anden smilede, men talen var med en bitter undertone. Jeg forstår ham godt. Det var ikke en pæn behandling. Håber de har en bedre medfølelse for deres personale en anden gang.

Imorgen står den på depotopfyldning. Vi skal proviantere og det er tiltrængt. Vores madlager -alt det der kan holde sig, så som konserves og på glas - er næsten i bund og der kan ikke lige indproviceres.

Men denne aften skal bruges med fødderne oppe, Hammerslag og et par krimier og så godnat.
Min allergi forbyder mig at være mere ude idag.

1 kommentar:

  1. "Håber de har en bedre medfølelse for deres personale en anden gang.".........tjaaa, tjooo.....nogle virksomheder har altså glemt den menneskelige side. Jeg synes det er helt urimligt, at man fyrer en person der har været der i 45 år. Så mange år, så må han jo have været et aktiv for firmaet. Så lad ham da gå på pension når han er klar!!!

    Håber du nyder de 4 dage.

    Kram.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺